הזמנות
- חוק שירותי תעופה - פיצוי וסיוע בשל ביטול טיסה או שינוי בתנאיה
- חוק שירותי תעופה - תמצית.
- חוק שירותי תעופה - תשע"ב.
- מדיניות פרטיות ואבטחת מידע באתר
- תקנון השירותים
- תנאים כלליים להזמנות
- טופס ביטול לפי חוק הגנת הצרכן
- טופס בקשה להחזר מיסי נמל
לקוחות יקרים
בעקבות המצב הביטחוני והודעת רשות שדות התעופה על סגירת המרחב האווירי של ישראל החל מיום שישי 13.6 ועד להודעה חדשה.
נכון לרגע זה אסורה יציאת ישראלים מהארץ.
צוות סמארטאיר פועל כרגע במתכונת חירום וזמני ההמתנה ארוכים מהרגיל, כמו כן עוקבים אחר ההתפתחויות.
אנו עושים הכל כמיטב יכולתנו לתת סיוע מהיר ומקצועי ,ומבקשים ממכם סבלנות עקב המצב הרגיש במדינה.
במידה ואתם בחו"ל וצריכים לחזור בימים הקרובים-
לאור המצב וההגבלות על המרחב האווירי לישראל,
אנו ממליצים לשמור את כל הקבלות במידה ותצטרכו להציגם .
בנוגע לטיסה חזרה לישראל - חשוב להתעדכן באופן שוטף באמצעי התקשורת ובאתרי חברות התעופה על מועד פתיחת המרחב האווירי וחידוש הטיסות. נשמח לסייע ככל שנוכל, ונעקוב יחד אחר ההתפתחויות.
️יש לעקוב אחר העדכונים השוטפים באתר משרד החוץ https://www.gov.il/he/
**שם יתעדכן לגבי טיסות חילוץ בהתאם למצב השמיים.
נבקש ממכם לשלוח אלינו מייל פעם אחת בלבד – ובכותרת המייל את מספר הזמנתכם ומועד היציאה = ככה נוכל לעקוב ולתת מענה מהיר ולפי תיעדוף.
**
בקשות לביטול טיסה – כל פניה תיבדק מול חברות התעופה / ספקי השירות ,ובהתאם למדיניות שלהם .
אנו עושים כל שביכולתנו לסייע על מנת למזער נזקים.
המייל לפניות - info@smartair.co.il
מתנצלים מראש על העיכוב שייתכן במענה ותודה על הסבלנות בימים לא פשוטים אלה
נאחל לימים טובים ובטוחים יותר
צוות סמארטאייר