כרטיסי הנחות בערים הגדולות: איפה תקבלו יותר, ואיפה פחות?

כמעט כל עיר תיירותית באירופה מתהדרת בכרטיס הנחות רשמי, שמטרתו לקדם את התיירות בעיר ולהקל על התייר המבקר בה. כניסות חופשיות למוזיאונים ואתרים היסטוריים, נסיעות חופשיות במטרו ובאוטובוסים, סיורים מודרכים והנחות במגוון בתי עסק. הכרטיסים העירוניים פותחים לפניכם את כל העיר לרווחה. אז איפה תוכלו לרכוש כרטיס שכזה, ומה הוא באמת יתן לכם?

לונדון
כרטיס: The London Pass

מה הוא נותן: כניסה חופשית ללמעלה מ-60 אתרים ואטרקציות ברחבי בירת אנגליה, כולל מגדל לונדון, ווסטמיניסטר אבי, שייט בנהר התמזה, גן החיות העירוני, טירת ווינדזור ועוד, כולל כניסה ללא תור לכל האתרים. בנוסף, יש אפשרות להוסיף כרטיס מטרו מוזל וגם ספר מדריך לתייר, הכולל קופונים לעשרות חנויות ומסעדות.

אמסטרדם
כרטיס: I Amsterdam Card

מה הוא נותן: תנועה חופשית בכל אמצעי התחבורה באמסטרדם (מטרו, אוטובוס, חשמלית), כניסה חופשית למרבית המוזיאונים והאתרים המרכזיים ברחבי העיר, כמו מוזיאון ואן גוך, מוזיאון רמברנט, גן החיות ארטיס רויאל, מרכז המדע NEMO, מוזיאון היהלום ועוד. קופונים לעשרות חנויות, מסעדות ותיאטראות בעיר. מפה גדולה של אמסטרדם.שייט חינם בתעלות החוצות את העיר ומעבורת לעיירה הציורית וולנדאם.

פריז
כרטיס: Paris City Pass

מה הוא נותן: תנועה חופשית בכל אמצעי התחבורה בעיר (מטרו, חשמלית, אוטובוס, רכבת), באזורים 1 עד 3, כניסה חופשית ללמעלה מ-60 מוזיאונים ואתרים בפריז והסביבה, כולל מוזיאון הלובר, מצודת נוטרה-דאם, קבר נפוליאון, הפנתיאון, אחוזת ורסאיי ועוד, סיור באוטובוס תיירים בין כל האתרים המרכזיים בעיר, שייט יוקרתי על נהר הסן ומפה גדולה של העיר, עם כל האטרקציות והאתרים שכדאי לבקר בהם.

רומא
כרטיס: OMNIA Vatican&Rome

מה הוא נותן: כניסה חופשית למוזיאון הוותיקן והקפלה הסיסטינית, הדרכת אודיו בבזיליקת פיטר הקדוש בחינם, כניסה חופשית ללא תור לשני אתרים מתוך שישה לבחירה (כולל הקולוסיאום ומוזיאון סנט'אנג'לו), מעבר חופשי באוטובוס התיירים המסייר מסביב לעיר, עם עלייה וירידה חופשית בכל אתר עצירה, ספר מדריך לתייר הכולל קופוני הנחות לחנויות, אתרים ומסעדות וכרטיס נסיעה חופשי לתחבורה הציבורית ברחבי העיר.

פראג
כרטיס: Prague Card

מה הוא נותן: נסיעה חופשית בכל כלי התחבורה הציבורית ברחבי העיר, אוטובוס לשדה התעופה, סיור בן שעתיים באוטובוס תיירים מודרך, ספר מדריך לתייר וכניסה חופשית ללמעלה מ-50 אטרקציות ואתרים בפראג, כולל מצודת פראג, קתרדלת ויטוס הקדוש, הארמון המלכותי, בזיליקת ג'ורג' הקדוש, כל אתרי הרובע היהודי ועוד.

בודפשט
כרטיס: Budapest Card

מה הוא נותן: עיריית בודפשט מכנה את הכרטיס "המפתח של העיר"- וזהו בהחלט תיאור הולם לכרטיס, שפותח לתיירים את התחבורה הציבורית ברחבי העיר ובפרברים, כולל מעברות, כניסה חופשית לשמונה מוזיאונים מרכזיים בעיר, כולל מוזיאון ההיסטוריה העירוני, המוזיאון הלאומי, הגלריה הלאומית, האקווריום ועוד, כניסה חד פעמית למרחצאות התרמיים העירוניים, שני סיורים מודרכים בעיר (אחד בבודה, אחד בפשט), ספר מדריך לתייר והנחות של עד 50 אחוז ב-100 מקומות בעיר.


את כל הכרטיסים הנ"ל ניתן להוסיף בשיחה עם נציג האתר, בעת אישור ההזמנה הטלפוני.