חוק שירותי תעופה - תמצית.
שירותי סיוע-מזון ומשקאות ושירותי תקשורת: כן, רק במעמד השדה כן
שירותי סיוע – שירותי הסעה ולינה: לא
השבת תמורה או כרטיס חלופי: לא
פיצוי כספי: לא
שירותי סיוע-מזון ומשקאות ושירותי תקשורת:כן, רק במעמד השדה ובמקרה איחור
שירותי סיוע – שירותי הסעה ולינה: לא
השבת תמורה או כרטיס חלופי: כן
פיצוי כספי: לא
שירותי סיוע-מזון ומשקאות ושירותי תקשורת: כן, רק במעמד השדה
שירותי סיוע – שירותי הסעה ולינה: כן
השבת תמורה או כרטיס חלופי: כן
פיצוי כספי: כן. הפיצוי יופחת בחצי אם הוסכם על כרטיס טיסה חלופי בהתאם לזמני העיכוב ומרחקי הטיסות הקבועים בחוק
שירותי סיוע-מזון ומשקאות ושירותי תקשורת: לא
שירותי סיוע – שירותי הסעה ולינה: לא
השבת תמורה או כרטיס חלופי: כן
פיצוי כספי: כן. הפיצוי יופחת בחצי אם הוסכם על כרטיס טיסה חלופי בהתאם לזמני העיכוב ומרחקי הטיסות הקבועים בחוק
שירותי סיוע-מזון ומשקאות ושירותי תקשורת: לא
שירותי סיוע – שירותי הסעה ולינה: לא
השבת תמורה או כרטיס חלופי: כן
פיצוי כספי: לא
שירותי סיוע-מזון ומשקאות ושירותי תקשורת: לא
שירותי סיוע – שירותי הסעה ולינה: לא
השבת תמורה או כרטיס חלופי: כן
פיצוי כספי: כן
האחריות לשירותי סיוע ולפיצוי היא על חברת התעופה או מארגן הטיסה.
אנו נטפל עבורך בהשבת התמורה מחברת התעופה.
זכאות לשירותי סיוע על פי חוק תהיה במצב בו נדחתה או בוטלה הטיסה ללא הודעה מוקדמת והנוסע התייצב בשדה התעופה כדין.
זכאות לסיוע בהלנה תהיה באם נדרשת לינת לילה כתוצאה מביטול או דחיית הטיסה.
נציגי חברת התעופה או מארגן הטיסה מחויבים להציע לך חלופות מתאימות לטיסתך במקרה וטיסתך בוטלה.
החוק פוטר חובת פיצוי במצבים מיוחדים דוגמת כח עליון או השבתה.
החוק פוטר מחובת פיצוי או סיוע במקרה בו הנוסע הגיע ליעדו בזמן או אם כרטיס הטיסה ניתן מתנה או הטבה .
גובה הפיצוי נקבע לפי מרחק הטיסה ומתעדכן מעת לעת.
ביטול או הקדמת טיסה 14 ימים לפחות לפני מועד הטיסה אינם מזכים את הנוסע בסיוע או בפיצוי על פי חוק שירותי תעופה.