תקנון  הבטחה מפני ירידת מחיר באתר "סמארטאייר".

 

כללי

 1. סמארטאייר מתחייבת  כי תחזיר ללקוח שביצע רכישה באתר ורכש את השירות כל סכום הפרש במחיר כרטיס הטיסה במידה ומחיר הכרטיס הזהה באופן מלא לכרטיס שרכש יימכר  באתר סמארטאייר במחיר נמוך יותר לאחר הרכישה.

 

 

 

תהליך הבדיקה 

 

מזמין  שמצא כי כרטיס הטיסה שרכש בעבר באתר סמארטאייר בלבד במחיר מסוים (להלן "המחיר ראשוני") (ללא שירותים נלווים כגון הושבה, מטען וכו') היה גבוה יותר מהמחיר המוצג כעת (להלן "המחיר המעודכן" ) באתר סמארטאייר יעביר פנייתו בכתב  לשירות לקוחות סמארטאייר בכתובת    service@smartair.co.il   .

 

יובהר כי השוואת המחיר תבוצע בזמן אמת, כלומר המזמין יציג צילום מסך עדכני ליום ההשוואה וישלח לשירות הלקוחות לא יאוחר מ- 24 שעות מרגע ביצוע ההשוואה.

 

2. לפנייה יצורפו מספר הזמנה בסמארטאייר, פרטי המזמין וצילום מסך (כולל שעה ותאריך שבה בוצעה הבדיקה).

 

3.  ההשוואה תבוצע לגבי טיסות, הזמנות או מסלולים זהים לחלוטין. (תאריכים, שעות, ספק, מוביל אווירי, שירותים נלווים, יעדים, סוג הכרטיס, תנאי הכרטיס, מחלקות המחיר, מחלקות השירות  וכו') .

 

4. במידה וימצא כי הלקוח יהיה זכאי להחזר על פי תקנון זה, סמארטאייר תהיה רשאית לרכוש עבור הנוסע כרטיס זהה במחיר המעודכן על פי תנאיו ולזכות את הנוסע בהפרש המחיר. לנוסע תהיה שמורה האפשרות להישאר עם כרטיסו המקורי ולוותר על זכותו להחזר על פי תקנון זה.

 

5. השירות הוא בעלות 5 דולר לנוסע. ניתן לבחור בדף ההזמנה את מספר הנוסעים מתוך ההזמנה המבטיחים לעצמם  את המחיר הזול באתר. תמחור השירות יבוצע אוטומטית ובהתאם.

 

6. לקוח שרכש את השירות יוכל ליהנות מהשוואת מחיר רק פעם אחת ממועד רכישת השירות ועד מועד הטיסה בפועל

 

7. במקרה של ביטול עסקה, ינוכה כל סכום שהועבר ללקוח במסגרת שירות זה, מהסכום שלו זכאי.

 

8. ניתן לנצל לממש את השירות עד 24 שעות טרם מועד ההמראה.

 

9. ההפרש בין המחיר החדש למחיר הישן יועבר לכרטיס האשראי המזמין תוך שבעה ימים מאישור הטענה.