נגיף הקורונה
פניות, עדכונים ומידע חשוב
לקוחות יקרים,
לאור התמשכות משבר נגיף הקורונה והעובדה כל חברות התעופה (למעט חברות בודדות) עצרו את פעילותן כליל לטווח השבועות הקרובים, אנו נתקלים בעומס חריג במיוחד בכל הכרוך בביטולים, שינוי מועדים, וזיכויים.
מכורח הנסיבות אנו פועלים במתכונת מצומצמת למדי ומטפלים בפניותיכם מול חברות התעופה במסירות ובמקצועיות. כל פניה מטופלת בהקדם האפשרי על פי מועד הגעתה ומועד הטיסה המתוכנן. אנו עונים לכל הפניות.

מספר עצות והבהרות חשובות...

 

  • התאזרו בסבלנות. הטיפול אורך זמן ולעיתים דורש בירור נוסף מול חברות התעופה והאשראי.
  • אל תמהרו לבטל את הזמנותיכם. ככל שימשך המשבר חברות התעופה ככל הנראה יאלצו לבטל בעצמן את הטיסות ואז תהיו זכאים להחזר או לשובר בשווי הטיסה. ביטול יזום על ידכם עלול להיות יקר כל עוד לא קיימות הנחיות מחברת התעופה.
  • חברות התעופה רבות ממירות את הזיכוי לשובר לשימוש בין 12-24 חודשים בסכום הטיסה ולכלל יעדי חברת התעופה. ייתכן כי בעתיד (לחילופין בתום תקופת השובר) ניתן יהיה להמיר את הזיכוי בהחזר כספי.
  • מדיניות לגבי החזרים, זיכויים וביטולים נקבעות לפי החלטות ומדיניות חברות התעופה והספקים בהתאם למצב. אנו פועלים עבורכם ובשמכם מול חברות התעופה אך לא תמיד נוכל להשפיע על החלטה הסופית או לקבל תשובה מיידית.  
  • בשום שלב ובשום מקרה, אין להכחיש עסקה בחברת האשראי. ניסיון להכחשת עסקה, הגם שאינו תקין,  עלול לעצור את הטיפול בהזמנתכם ובכך תאבדו את זכותכם להחזר כלשהו ויגרם לכם נזק רב.


תודה על הסבלנות וההבנה.
בתקווה לימים טובים יותר

שלכם,
צוות סמארטאייר.




לנוסעים עד תאריך 30/4/20
לנוסעים החל מתאריך 1/5/20
פנייה כללית
הטיסה שלי בוטלה
 

לתשומת לבכם, עקב העומס החריג, הפניות מטופלות על פי סדר ולפי מועד ההמראה. כל פניה תטופל בהקדם האפשרי ותקבל התייחסות במענה חוזר. נציגינו עובדים כעת במתכונת מצומצמת מאוד לנוכח ההנחיות ומסביב לשעון על מנת לתת לכם את השירות הטוב ביותר גם בימים אלה.

המלצתנו ללקוחות לחכות עם ביטול ההזמנה בסמוך למועד ההמראה מאחר וישנה אפשרות שחברת התעופה תבטל בעצמה את הטיסה ותהיה לכם הזכאות לזיכוי. לאור המצב יתכנו עיכובים במתן זיכויים וזאת מפני שגם חברות התעופה מעדכנות את מדיניות ההחזרים/שוברים שלהן מעת לעת בשל המצב. תודה על הסבלנות וההבנה, פה בשבילכם, צוות smartair

מידע חשוב ללקוח
עדכונים שוטפים מחברות התעופה
בקשה לביטול טיסה
בקשה לשינוי טיסה
בקשה להקפאת טיסה
יצירת קשר

לצורך ייעול בטיפול בפנייתכם, ריכזנו עבורכם, בדף זה, את כל העדכונים השוטפים והחשובים מחברות התעופה.
אנו מבינים שברצונכם לקבל תשובות פרטניות לגבי הזמנתכם ומבטיחים שפנייה באמצעות הטפסים בעמוד זה תזרז ותייעל את המענה והטיפול שלנו.
פניות יתקבלו בעת הנוכחית רק באמצעות הטפסים המופיעים בדף זה, ולפי מידת דחיפותן (כפועל יוצא של מועד ההמראה).
אנו נפעל במרץ למענכם ולא נחסוך מאמצים לסייע ככל שניתן, על אף שההחלטות בדבר שינויים, ביטולים והחזרים אינן תמיד בשליטתנו ואנו כפופים למדיניותן של חברות התעופה והספקים השונים.

דמי טיפול
1.במקרה של ביטול הטיסה ע"י חברת התעופה - 10$ לנוסע.
2. במקרה של ביטול/שינוי לפי חוקי הכרטיס של חברת התעופה - כ 70$ לנוסע (בכפוף לכתוב בתנאים הכלליים באתר), בנוסף להפרשי מחיר עבור שינוי או דמי הביטול/שינוי אותם גובה חברת התעופה
תודה על ההבנה ושיתוף הפעולה 
צוות smartair

EL AL -
https://www.elal.com/he/about-ELAL/About-ELAL/News/Pages/Corona-Feb2020.aspx

CATHAY PACIFIC -
https://www.cathaypacific.com/cx/en_IL/travel-information/travel-preparation/travel-advisories.html

AEGEAN AIRLINES -
https://en.about.aegeanair.com/media-center/press-releases/2020/aegean-to-offer-greater-flexibility/

AEROFLOT -
https://www.aeroflot.ru/ru-en/news/61706

HONG KONG AIRLINES -
https://www.hongkongairlines.com/en_HK/special_news/detail?id=10005576510

KOREAN AIR -החל מה 22 לפברואר ועד 28 במרץ לא יתקיימו טיסות (KE957/KE 958)
https://www.koreanair.com/global/en/about/news/travel_info/2020_01_WUH.html

HAINAN AIR -
https://www.hainanairlines.com/HUPortal/dyn/portal/DisplayPage?COUNTRY_SITE=IL&SITE=CBHZCBHZ&LANGUAGE=GB&PAGE=NEWS

ETHIOPIAN - בשלב זה אין הנחיות מיוחדות וכל הטיסות יוצאות כרגיל
https://www.ethiopianairlines.com/aa/travel-updates/covid-19

ALL NIPPON AIRWAYS-
https://www.ana.co.jp/en/us/topics/notice200123/

TURKISH AIRLINES -
https://www.turkishairlines.com/en-gr/announcements/coronavirus-outbreak/

LUFTHANSA GROUP ( Lufthansa, SWISS, Austrian, Brussels Airlines )-
https://www.lufthansa.com/us/en/flight-information

AIR FRANCE -
https://www.airfrance.fr/FR/en/common/page_flottante/hp/news-air-traffic-air-france.htm

KLM -
https://www.klm.com/travel/il_en/prepare_for_travel/up_to_date/flight_update/index.htm
CHINA AIRLINES-
https://news.china-airlines.com/emer_area/info_en.aspx

AL ITALIA-
https://www.alitalia.com/en_en/fly-alitalia/news-and-activities/news/info-flights.html

EASYJET


VUELING
http://vuelingnews.com/?lang=en

TRANSAVIA
https://www.transavia.com/en-NL/update-coronavirus/

WIZZ AIR
https://wizzair.com/en-gb/latest-travel-information

NEOS
לא יתקיימו טיסות לאיטליה במהלך חודש מרץ
https://www.neosair.it/en/coronavirus#flights

SMARTWINGS
https://www.smartwings.com/en/information-for-passengers-regarding-covid-19

PEGASUS
https://www.flypgs.com/en/press-room/announcement

VIRGIN ATLANTIC
https://flywith.virginatlantic.com/gb/en/news/Coronavirus.html

RYANAIR
בין התאריכים 12 ל-31 במרץ, לא יתקיימו טיסות לאיטליה
https://www.ryanair.com/ie/en/useful-info/disruptions-and-refunds/coronavirus-covid-19

LOT-
https://www.lot.com/il/en/coronavirus-travel-information

AMERICAN AIRLINES-
https://saleslink.aa.com/en-US/#/home

IBERIA -
https://www.iberia.com/es/latest-update-of-our-flights/

CZECH AIRLINES
https://www.csa.cz/cz-en/travel-notice/

FINNAIR (AY)
https://www.finnair.com/int/gb/flightinfo

AEROMEXICO (AM)
https://aeromexico.com/en-us/actions-covid19

AEROLINEAS ARGENTINAS (AR)
https://www.aerolineas.com.ar/en-ar/prensa/comunicadoprensainterno/4916_important-information---coronavirus

HONGKONG AIRLINES (HX)
https://www.hongkongairlines.com/en_HK/media/specialnews

ICELANDAIR (FI)
https://www.icelandair.com/blog/coronavirus/

CONDOR (DE)
https://www.condor.com/eu/flight-preparation/travel-advice/latest-travel-updates.jsp

CABO VERDE (VR)
https://caboverdeairlines.com/information/travel-guide/coronavirus-customer-policy/

CYPRUS AIRWAYS-
https://www.cyprusairways.com/home/about/news.dot

BRITISH AIRWAYS
https://www.britishairways.com/en-il/traveltrade?iata=37200623&countrycode=IL&languagecode=EN&termsCondition=on&cookie=37200623.tradeextranet.IL

ROYAL JORDANIAN
https://www.rj.com/en/rj-policy-regarding-coronavirus

AIR EUROPA-
https://www.aireuropa.com/es/en/aea/comunicados.html

JETBLUE-
https://www.jetblue.com/travel-alerts

TAROM-
TAROM ACCEPT TO CHANGE TICKETS WITH DEPARTURES BEFORE 31MAY20,BY PAYING ONLY THE DIFFERENCE IN FARE AND WITH NO PENALTY.
TICKETS CAN BE USED NO LATER THAN 1 YEAR FROM THE DATE OF ISSUE,SAME ROUTE. CHANGE CAN BE DONE ONLY ONCE.
CANCELLATION CAN BE DONE ONLY ACCORDING TO FARE BASIS RULES.
https://www.tarom.ro/en/about-us/news-and-media/news

GEORGIAN AIRWAYS-
https://www.georgian-airways.com/en/news/press-release/updates-on-schedule-due-to-corona-virus-25 UKRAIN AIRLINE--
https://www.flyuia.com/il/en/information/flight-information-during-covid-19

BLUE AIR -
https://www.blueairweb.com/en/gb/faq-covid-19/?utm_campaign=COVID+EN+13Mar20&utm_content=Important+announcement+regarding+Blue+Air+Flights++in+the+context+of+the+COVID-19+outbreak&utm_medium=email&utm_source=blueair#Israel

MY WAY-
From March 15, 2020, to April 5, 2020, Myway Airlines will not operate flightsbetween Tbilisi-TelAviv-Tbilisi. Customers who were concerned with this change will be able to change travel dates to flight with departure date until the end of June for free or refund their tickets fully! The decision is based on current circumstances on Coronavirus disease (COVID19) outbreak and an official announcement made by the World Health Organization characterizing it as a pandemic.

LATAM -
https://www.latam.com/en_us/experience/coronavirus/

Air Canada -
https://www.aircanada.com/il/en/aco/home/book/travel-news-and-updates/2020/covid-19.html

Copa Airlines -
https://www.copaair.com/en/web/us/coronavirus-updates

GOL (G3) -
https://www.voegol.com.br/pt/informacoes/comunicado-coronavirus?br=banner1%3D&of=comunicado-coronavirus

Spirit -
https://customersupport.spirit.com/hc/en-us/articles/360006469277-What-is-Spirit-doing-to-address-concerns-about-COVID-19-coronavirus-SUN

Haiwain Airlines -
https://www.hawaiianairlines.com/alerts/covid-19-travel-information

WestJet -
https://www.westjet.com/en-ca/travel-info/advisories

Southwest -
https://www.southwest.com/Coronavirus/

Delta -
https://www.delta.com/us/en/advisories/coronavirus-travel/cancel-change-requirements

Alaska Airlines -
https://www.alaskaair.com/content/advisories/travel-advisories

Air India -
http://www.airindia.in/images/pdf/GDS-Changed-24th-march-Passenger-advisory-Waiver-No-24-dated-23rd-march-2020-1-1-2-converted-1.pdf

Philippine Airlines -
https://www.philippineairlines.com/en/aboutus/newsandevents/advisory-covid19-24mar20-43

Srilankan Airlines -
https://www.srilankan.com/en_uk/coporate/emergency-news-detail/505

Tap Portugal -
https://www.flytap.com/en-pt/latest-updates?v=t

Ural Airlines -
https://www.uralairlines.ru/passengers-info/rules/aktualnaya-informatsiya-o-puteshestviyakh/informatsiya-o-koronaviruse/?_ga=2.131606415.1820856032.1585648174-5975032.1583348053

Royal Air Maroc -
https://www.royalairmaroc.com/int-en/Travel-Info/Traffic-information-and-alerts/Royal-Air-Maroc-commercial-measures-considering-the-current-situation-of-the-COVID-19

Air Baltic -
https://www.airbaltic.com/en/travel-updates

Azerbaijan Airlines -
https://www.azal.az/en/article/544

טופס בקשה לביטול טיסה

נוסעים המחזיקים כרטיסי טיסה עם יציאות עד 30/04/20 כולל רשאים:
לשנות/להקפיא את כרטיסיהם ליציאות עד 31/12/20* ללא דמי שינוי מצד חברות התעופה .

*תלוי מדיניות חברות התעופה השונות.

* *בכפוף להפרשי התעריף בכרטיסי הטיסה ככל שיהיו.

**חברות התעופה שומרות לעצמן את הזכות לשנות את המדיניות בכל עת.

נוסעים המחזיקים כרטיסי טיסה עם יציאות עד 30/04/20 כולל רשאים:
לשנות/להקפיא את כרטיסיהם ליציאות עד 31/12/20* ללא דמי שינוי מצד חברות התעופה .

*תלוי מדיניות חברות התעופה השונות.

* *בכפוף להפרשי התעריף בכרטיסי הטיסה ככל שיהיו.

**חברות התעופה שומרות לעצמן את הזכות לשנות את המדיניות בכל עת.
לקוחות יקרים,
לצורך ייעול בטיפול בפנייתכם, ריכזנו עבורכם, בדף זה, את כל העדכונים השוטפים והחשובים מחברות התעופה.
אנו מבינים שברצונכם לקבל תשובות פרטניות לגבי הזמנתכם ומבטיחים שפנייה באמצעות הטפסים בעמוד זה תזרז ותייעל את המענה והטיפול שלנו.
פניות בנושא טיפול בהזמנות בעקבות המצב יתקבלו בעת הנוכחית רק באמצעות הטפסים המופיעים בדף זה,
ולפי מידת דחיפותן (כפועל יוצא של מועד ההמראה).

לאור המצב, פניות כלליות יטופלו בדחיפות הנמוכה ביותר. זמן טיפול מוערך בכ7 ימים עסקים

לפניות על ביטול ושינוי נא להשתמש בטפסים יעודיים
 
 

המלצתנו ללקוחות אשר מועד יציאת טיסתם הוא מה- 1/5 ואילך להמתין ככל שניתן עם בקשות ביטול/שינוי מאחר וחברות תעופה רבות משנות את מדיניותן מעת לעת ולאור המצב.

אנו מתעדכנים באופן שוטף בהנחיות ושינויים במדיניות חברות התעופה, במידה ונקבל מידע על כל ביטול/שינוי בטיסתכם נדאג לעדכן אתכם באופן ייזום.

נציגינו עובדים מסביב לשעון על מנת לתת לכם את השירות הטוב ביותר. תודה על הסבלנות וההבנה, פה בשבילכם, צוות smartair

מידע חשוב ללקוח
עדכונים שוטפים מחברות התעופה
בקשה לביטול טיסה
יצירת קשר

לצורך ייעול בטיפול בפנייתכם, ריכזנו עבורכם, בדף זה, את כל העדכונים השוטפים והחשובים מחברות התעופה.
אנו מבינים שברצונכם לקבל תשובות פרטניות לגבי הזמנתכם ומבטיחים שפנייה באמצעות הטפסים בעמוד זה תזרז ותייעל את המענה והטיפול שלנו.
פניות יתקבלו בעת הנוכחית רק באמצעות הטפסים המופיעים בדף זה, ולפי מידת דחיפותן (כפועל יוצא של מועד ההמראה).
אנו נפעל במרץ למענכם ולא נחסוך מאמצים לסייע ככל שניתן, על אף שההחלטות בדבר שינויים, ביטולים והחזרים אינן תמיד בשליטתנו ואנו כפופים למדיניותן של חברות התעופה והספקים השונים.

דמי טיפול
1.במקרה של ביטול הטיסה ע"י חברת התעופה - 10$ לנוסע.
2. במקרה של ביטול/שינוי לפי חוקי הכרטיס של חברת התעופה - כ 70$ לנוסע (בכפוף לכתוב בתנאים הכלליים באתר), בנוסף להפרשי מחיר עבור שינוי או דמי הביטול/שינוי אותם גובה חברת התעופה
תודה על ההבנה ושיתוף הפעולה 
צוות smartair

EL AL -
https://www.elal.com/he/about-ELAL/About-ELAL/News/Pages/Corona-Feb2020.aspx

CATHAY PACIFIC -
https://www.cathaypacific.com/cx/en_IL/travel-information/travel-preparation/travel-advisories.html

AEGEAN AIRLINES -
https://en.about.aegeanair.com/media-center/press-releases/2020/aegean-to-offer-greater-flexibility/

AEROFLOT -
https://www.aeroflot.ru/ru-en/news/61706

HONG KONG AIRLINES -
https://www.hongkongairlines.com/en_HK/special_news/detail?id=10005576510

KOREAN AIR -
https://www.koreanair.com/global/en/about/news/travel_info/2020_01_WUH.html

HAINAN AIR -
https://www.hainanairlines.com/HUPortal/dyn/portal/DisplayPage?COUNTRY_SITE=IL&SITE=CBHZCBHZ&LANGUAGE=GB&PAGE=NEWS

ETHIOPIAN -
https://www.ethiopianairlines.com/aa/travel-updates/covid-19

ALL NIPPON AIRWAYS-
https://www.ana.co.jp/en/us/topics/notice200123/

TURKISH AIRLINES -
https://www.turkishairlines.com/en-gr/announcements/coronavirus-outbreak/

LUFTHANSA GROUP ( Lufthansa, SWISS, Austrian, Brussels Airlines )-
https://www.lufthansa.com/us/en/flight-information

AIR FRANCE -
https://www.airfrance.fr/FR/en/common/page_flottante/hp/news-air-traffic-air-france.htm

KLM -
https://www.klm.com/travel/il_en/prepare_for_travel/up_to_date/flight_update/index.htm
CHINA AIRLINES-
https://news.china-airlines.com/emer_area/info_en.aspx

AL ITALIA-
https://www.alitalia.com/en_en/fly-alitalia/news-and-activities/news/info-flights.html

EASYJET
https://www.easyjet.com/en/policy/coronavirus

VUELING
http://vuelingnews.com/?lang=en

TRANSAVIA
https://www.transavia.com/en-NL/update-coronavirus/

WIZZ AIR
https://wizzair.com/en-gb/latest-travel-information

NEOS-
https://www.neosair.it/en/coronavirus#flights

SMARTWINGS
https://www.smartwings.com/en/information-for-passengers-regarding-covid-19

PEGASUS
https://www.flypgs.com/en/press-room/announcement

VIRGIN ATLANTIC
https://flywith.virginatlantic.com/gb/en/news/Coronavirus.html

RYANAIR- 
https://www.ryanair.com/ie/en/useful-info/disruptions-and-refunds/coronavirus-covid-19

LOT-
https://www.lot.com/il/en/coronavirus-travel-information

AMERICAN AIRLINES-
https://saleslink.aa.com/en-US/#/home

IBERIA -
https://www.iberia.com/es/latest-update-of-our-flights/

CZECH AIRLINES
https://www.csa.cz/cz-en/travel-notice/

FINNAIR (AY)
https://www.finnair.com/int/gb/flightinfo

AEROMEXICO (AM)
https://aeromexico.com/en-us/actions-covid19

AEROLINEAS ARGENTINAS (AR)
https://www.aerolineas.com.ar/en-ar/prensa/comunicadoprensainterno/4916_important-information---coronavirus

HONGKONG AIRLINES (HX)
https://www.hongkongairlines.com/en_HK/media/specialnews

ICELANDAIR (FI)
https://www.icelandair.com/blog/coronavirus/

CONDOR (DE)
https://www.condor.com/eu/flight-preparation/travel-advice/latest-travel-updates.jsp

CABO VERDE (VR)
https://caboverdeairlines.com/information/travel-guide/coronavirus-customer-policy/

CYPRUS AIRWAYS-
https://www.cyprusairways.com/home/about/news.dot

BRITISH AIRWAYS
https://www.britishairways.com/en-il/traveltrade?iata=37200623&countrycode=IL&languagecode=EN&termsCondition=on&cookie=37200623.tradeextranet.IL

ROYAL JORDANIAN
https://www.rj.com/en/rj-policy-regarding-coronavirus

AIR EUROPA-
https://www.aireuropa.com/es/en/aea/comunicados.html

JETBLUE-
https://www.jetblue.com/travel-alerts

TAROM-
TAROM ACCEPT TO CHANGE TICKETS WITH DEPARTURES BEFORE 31MAY20,BY PAYING ONLY THE DIFFERENCE IN FARE AND WITH NO PENALTY.
TICKETS CAN BE USED NO LATER THAN 1 YEAR FROM THE DATE OF ISSUE,SAME ROUTE. CHANGE CAN BE DONE ONLY ONCE.
CANCELLATION CAN BE DONE ONLY ACCORDING TO FARE BASIS RULES.
https://www.tarom.ro/en/about-us/news-and-media/news

GEORGIAN AIRWAYS-
https://www.georgian-airways.com/en/news/press-release/updates-on-schedule-due-to-corona-virus-25 UKRAIN AIRLINE--
https://www.flyuia.com/il/en/information/flight-information-during-covid-19

BLUE AIR -
https://www.blueairweb.com/en/gb/faq-covid-19/?utm_campaign=COVID+EN+13Mar20&utm_content=Important+announcement+regarding+Blue+Air+Flights++in+the+context+of+the+COVID-19+outbreak&utm_medium=email&utm_source=blueair#Israel

MY WAY-
From March 15, 2020, to April 5, 2020, Myway Airlines will not operate flightsbetween Tbilisi-TelAviv-Tbilisi. Customers who were concerned with this change will be able to change travel dates to flight with departure date until the end of June for free or refund their tickets fully! The decision is based on current circumstances on Coronavirus disease (COVID19) outbreak and an official announcement made by the World Health Organization characterizing it as a pandemic.

LATAM -
https://www.latam.com/en_us/experience/coronavirus/

Air Canada -
https://www.aircanada.com/il/en/aco/home/book/travel-news-and-updates/2020/covid-19.html

Copa Airlines -
https://www.copaair.com/en/web/us/coronavirus-updates

GOL (G3) -
https://www.voegol.com.br/pt/informacoes/comunicado-coronavirus?br=banner1%3D&of=comunicado-coronavirus

Spirit -
https://customersupport.spirit.com/hc/en-us/articles/360006469277-What-is-Spirit-doing-to-address-concerns-about-COVID-19-coronavirus-SUN

Haiwain Airlines -
https://www.hawaiianairlines.com/alerts/covid-19-travel-information

WestJet -
https://www.westjet.com/en-ca/travel-info/advisories

Southwest -
https://www.southwest.com/Coronavirus/

Delta -
https://www.delta.com/us/en/advisories/coronavirus-travel/cancel-change-requirements

Alaska Airlines -
https://www.alaskaair.com/content/advisories/travel-advisories

Air India -
http://www.airindia.in/images/pdf/GDS-Changed-24th-march-Passenger-advisory-Waiver-No-24-dated-23rd-march-2020-1-1-2-converted-1.pdf

Philippine Airlines -
https://www.philippineairlines.com/en/aboutus/newsandevents/advisory-covid19-24mar20-43

Srilankan Airlines -
https://www.srilankan.com/en_uk/coporate/emergency-news-detail/505

Tap Portugal -
https://www.flytap.com/en-pt/latest-updates?v=t

Ural Airlines -
https://www.uralairlines.ru/passengers-info/rules/aktualnaya-informatsiya-o-puteshestviyakh/informatsiya-o-koronaviruse/?_ga=2.131606415.1820856032.1585648174-5975032.1583348053

Royal Air Maroc -
https://www.royalairmaroc.com/int-en/Travel-Info/Traffic-information-and-alerts/Royal-Air-Maroc-commercial-measures-considering-the-current-situation-of-the-COVID-19

Air Baltic -
https://www.airbaltic.com/en/travel-updates

Azerbaijan Airlines -
https://www.azal.az/en/article/544

טופס בקשה לביטול טיסה

לקוחות יקרים,
לצורך ייעול בטיפול בפנייתכם, ריכזנו עבורכם, בדף זה, את כל העדכונים השוטפים והחשובים מחברות התעופה.
אנו מבינים שברצונכם לקבל תשובות פרטניות לגבי הזמנתכם ומבטיחים שפנייה באמצעות הטפסים בעמוד זה תזרז ותייעל את המענה והטיפול שלנו.
פניות בנושא טיפול בהזמנות בעקבות המצב יתקבלו בעת הנוכחית רק באמצעות הטפסים המופיעים בדף זה,
ולפי מידת דחיפותן (כפועל יוצא של מועד ההמראה).

לאור המצב, פניות כלליות יטופלו בדחיפות הנמוכה ביותר. זמן טיפול מוערך בכ7 ימים עסקים

לפניות על ביטול ושינוי נא להשתמש בטפסים יעודיים
 
 

לקוחות יקרים,
לצורך ייעול בטיפול בפנייתכם, ריכזנו עבורכם, בדף זה, את כל העדכונים השוטפים והחשובים מחברות התעופה.
אנו מבינים שברצונכם לקבל תשובות פרטניות לגבי הזמנתכם ומבטיחים שפנייה באמצעות הטפסים בעמוד זה תזרז ותייעל
את המענה והטיפול שלנו.

פניות בנושא טיפול בהזמנות בעקבות המצב יתקבלו בעת הנוכחית רק באמצעות הטפסים המופיעים בדף זה,
ולפי מידת דחיפותן (כפועל יוצא של מועד ההמראה).


לאור המצב, פניות כלליות יטופלו בדחיפות הנמוכה ביותר. זמן טיפול מוערך בכ7 ימים עסקים

לפניות על ביטול ושינוי נא להשתמש בטפסים יעודיים

 
 

לקוחות יקרים,
לתשומת לבכם, ישנו עומס חריג של פניות לאור ההתפתחויות האחרונות והתפשטות נגיף הקורונה. מאחר וישנן הנחיות המשתנות בכל רגע נתון, חלק מחברות התעופה נאלצות לבטל חלק מהטיסות.
הפניות מטופלות על פי סדר ולפי מועד ההמראה.
כל פניה תטופל בהקדם האפשרי ותקבל התייחסות במענה חוזר.

נציגינו עובדים מסביב לשעון על מנת לתת לכם את השירות הטוב ביותר גם בימים לא פשוטים אלה.

באמצעות טופס זה תוכלו להגיש פנייה לבקשת החזר מחברת התעופה, מענה על תהליך ההחזר יינתן עד 7 ימי עסקים*באחריותך לוודא כי כל הפרטים לעיל נכונים.לתשומת ליבך, בשליחת טופס זה הינך מאשר ל- smartair לבטל את הזמנתך. כל ביטול/שינוי הינו סופי ולא ניתן לשינוי לאחר הוצאתם לפועל.