הזמנות
- חוק שירותי תעופה - פיצוי וסיוע בשל ביטול טיסה או שינוי בתנאיה
- חוק שירותי תעופה - תמצית.
- חוק שירותי תעופה - תשע"ב.
- מדיניות פרטיות ואבטחת מידע באתר
- תקנון השירותים
- תנאים כלליים להזמנות
- טופס ביטול לפי חוק הגנת הצרכן
- טופס בקשה להחזר מיסי נמל
נשלח קוד אימות לתיבת הדואר שלך %email%
הקוד תקף ל-10 דקות בלבד
המייל לא הגיע?
נשלח קוד אימות לתיבת הדואר שלך %email%
הקוד תקף ל-10 דקות בלבד
המייל לא הגיע?
לא תפספסו יותר את החופשות הכי שוות
הפעילו את ההתראות המיוחדות לקבלת חופשות משתלמות ועדכונים נוספים מ-holidayfinder
הפעלת ההתראות מהווה אישור והסכמה למדיניות הפרטיות ולקבלת פרסומים
מספר עצות והבהרות חשובות...
תודה על הסבלנות וההבנה.
בתקווה לימים טובים יותר
שלכם,
צוות סמארטאייר.
לתשומת לבכם, עקב העומס החריג, הפניות מטופלות על פי סדר ולפי מועד ההמראה. כל פניה תטופל בהקדם האפשרי ותקבל התייחסות במענה חוזר. נציגינו עובדים כעת במתכונת מצומצמת מאוד לנוכח ההנחיות ומסביב לשעון על מנת לתת לכם את השירות הטוב ביותר גם בימים אלה.
המלצתנו ללקוחות לחכות עם ביטול ההזמנה בסמוך למועד ההמראה מאחר וישנה אפשרות שחברת התעופה תבטל בעצמה את הטיסה ותהיה לכם הזכאות לזיכוי. לאור המצב יתכנו עיכובים במתן זיכויים וזאת מפני שגם חברות התעופה מעדכנות את מדיניות ההחזרים/שוברים שלהן מעת לעת בשל המצב. תודה על הסבלנות וההבנה, פה בשבילכם, צוות smartair
לצורך ייעול בטיפול בפנייתכם, ריכזנו עבורכם, בדף זה, את כל העדכונים השוטפים והחשובים מחברות התעופה.
אנו מבינים שברצונכם לקבל תשובות פרטניות לגבי הזמנתכם ומבטיחים שפנייה באמצעות הטפסים בעמוד זה תזרז ותייעל את המענה והטיפול שלנו.
פניות יתקבלו בעת הנוכחית רק באמצעות הטפסים המופיעים בדף זה, ולפי מידת דחיפותן (כפועל יוצא של מועד ההמראה).
אנו נפעל במרץ למענכם ולא נחסוך מאמצים לסייע ככל שניתן, על אף שההחלטות בדבר שינויים, ביטולים והחזרים אינן תמיד בשליטתנו ואנו כפופים למדיניותן של חברות התעופה והספקים השונים.
דמי טיפול
1.במקרה של ביטול הטיסה ע"י חברת התעופה - 10$ לנוסע.
2. במקרה של ביטול/שינוי לפי חוקי הכרטיס של חברת התעופה - כ 70$ לנוסע (בכפוף לכתוב בתנאים הכלליים באתר), בנוסף להפרשי מחיר עבור שינוי או דמי הביטול/שינוי אותם גובה חברת התעופה
תודה על ההבנה ושיתוף הפעולה
צוות smartair
EL AL -
https://www.elal.com/he/about-ELAL/About-ELAL/News/Pages/Corona-Feb2020.aspx
CATHAY PACIFIC -
https://www.cathaypacific.com/cx/en_IL/travel-information/travel-preparation/travel-advisories.html
AEGEAN AIRLINES -
https://en.about.aegeanair.com/media-center/press-releases/2020/aegean-to-offer-greater-flexibility/
AEROFLOT -
https://www.aeroflot.ru/ru-en/news/61706
HONG KONG AIRLINES -
https://www.hongkongairlines.com/en_HK/special_news/detail?id=10005576510
KOREAN AIR -החל מה 22 לפברואר ועד 28 במרץ לא יתקיימו טיסות (KE957/KE 958)
https://www.koreanair.com/global/en/about/news/travel_info/2020_01_WUH.html
HAINAN AIR -
https://www.hainanairlines.com/HUPortal/dyn/portal/DisplayPage?COUNTRY_SITE=IL&SITE=CBHZCBHZ&LANGUAGE=GB&PAGE=NEWS
ETHIOPIAN - בשלב זה אין הנחיות מיוחדות וכל הטיסות יוצאות כרגיל
https://www.ethiopianairlines.com/aa/travel-updates/covid-19
ALL NIPPON AIRWAYS-
https://www.ana.co.jp/en/us/topics/notice200123/
TURKISH AIRLINES -
https://www.turkishairlines.com/en-gr/announcements/coronavirus-outbreak/
LUFTHANSA GROUP ( Lufthansa, SWISS, Austrian, Brussels Airlines )-
https://www.lufthansa.com/us/en/flight-information
AIR FRANCE -
https://www.airfrance.fr/FR/en/common/page_flottante/hp/news-air-traffic-air-france.htm
KLM -
https://www.klm.com/travel/il_en/prepare_for_travel/up_to_date/flight_update/index.htm
CHINA AIRLINES-
https://news.china-airlines.com/emer_area/info_en.aspx
AL ITALIA-
https://www.alitalia.com/en_en/fly-alitalia/news-and-activities/news/info-flights.html
EASYJET
VUELING
http://vuelingnews.com/?lang=en
TRANSAVIA
https://www.transavia.com/en-NL/update-coronavirus/
WIZZ AIR
https://wizzair.com/en-gb/latest-travel-information
NEOS
לא יתקיימו טיסות לאיטליה במהלך חודש מרץ
https://www.neosair.it/en/coronavirus#flights
SMARTWINGS
https://www.smartwings.com/en/information-for-passengers-regarding-covid-19
PEGASUS
https://www.flypgs.com/en/press-room/announcement
VIRGIN ATLANTIC
https://flywith.virginatlantic.com/gb/en/news/Coronavirus.html
RYANAIR
בין התאריכים 12 ל-31 במרץ, לא יתקיימו טיסות לאיטליה
https://www.ryanair.com/ie/en/useful-info/disruptions-and-refunds/coronavirus-covid-19
LOT-
https://www.lot.com/il/en/coronavirus-travel-information
AMERICAN AIRLINES-
https://saleslink.aa.com/en-US/#/home
IBERIA -
https://www.iberia.com/es/latest-update-of-our-flights/
CZECH AIRLINES
https://www.csa.cz/cz-en/travel-notice/
FINNAIR (AY)
https://www.finnair.com/int/gb/flightinfo
AEROMEXICO (AM)
https://aeromexico.com/en-us/actions-covid19
AEROLINEAS ARGENTINAS (AR)
https://www.aerolineas.com.ar/en-ar/prensa/comunicadoprensainterno/4916_important-information---coronavirus
HONGKONG AIRLINES (HX)
https://www.hongkongairlines.com/en_HK/media/specialnews
ICELANDAIR (FI)
https://www.icelandair.com/blog/coronavirus/
CONDOR (DE)
https://www.condor.com/eu/flight-preparation/travel-advice/latest-travel-updates.jsp
CABO VERDE (VR)
https://caboverdeairlines.com/information/travel-guide/coronavirus-customer-policy/
CYPRUS AIRWAYS-
https://www.cyprusairways.com/home/about/news.dot
BRITISH AIRWAYS
https://www.britishairways.com/en-il/traveltrade?iata=37200623&countrycode=IL&languagecode=EN&termsCondition=on&cookie=37200623.tradeextranet.IL
ROYAL JORDANIAN
https://www.rj.com/en/rj-policy-regarding-coronavirus
AIR EUROPA-
https://www.aireuropa.com/es/en/aea/comunicados.html
JETBLUE-
https://www.jetblue.com/travel-alerts
TAROM-
TAROM ACCEPT TO CHANGE TICKETS WITH DEPARTURES BEFORE 31MAY20,BY PAYING ONLY THE DIFFERENCE IN FARE AND WITH NO PENALTY.
TICKETS CAN BE USED NO LATER THAN 1 YEAR FROM THE DATE OF ISSUE,SAME ROUTE. CHANGE CAN BE DONE ONLY ONCE.
CANCELLATION CAN BE DONE ONLY ACCORDING TO FARE BASIS RULES.
https://www.tarom.ro/en/about-us/news-and-media/news
GEORGIAN AIRWAYS-
https://www.georgian-airways.com/en/news/press-release/updates-on-schedule-due-to-corona-virus-25 UKRAIN AIRLINE--
https://www.flyuia.com/il/en/information/flight-information-during-covid-19
BLUE AIR -
https://www.blueairweb.com/en/gb/faq-covid-19/?utm_campaign=COVID+EN+13Mar20&utm_content=Important+announcement+regarding+Blue+Air+Flights++in+the+context+of+the+COVID-19+outbreak&utm_medium=email&utm_source=blueair#Israel
MY WAY-
From March 15, 2020, to April 5, 2020, Myway Airlines will not operate flightsbetween Tbilisi-TelAviv-Tbilisi. Customers who were concerned with this change will be able to change travel dates to flight with departure date until the end of June for free or refund their tickets fully! The decision is based on current circumstances on Coronavirus disease (COVID19) outbreak and an official announcement made by the World Health Organization characterizing it as a pandemic.
LATAM -
https://www.latam.com/en_us/experience/coronavirus/
Air Canada -
https://www.aircanada.com/il/en/aco/home/book/travel-news-and-updates/2020/covid-19.html
Copa Airlines -
https://www.copaair.com/en/web/us/coronavirus-updates
GOL (G3) -
https://www.voegol.com.br/pt/informacoes/comunicado-coronavirus?br=banner1%3D&of=comunicado-coronavirus
Spirit -
https://customersupport.spirit.com/hc/en-us/articles/360006469277-What-is-Spirit-doing-to-address-concerns-about-COVID-19-coronavirus-SUN
Haiwain Airlines -
https://www.hawaiianairlines.com/alerts/covid-19-travel-information
WestJet -
https://www.westjet.com/en-ca/travel-info/advisories
Southwest -
https://www.southwest.com/Coronavirus/
Delta -
https://www.delta.com/us/en/advisories/coronavirus-travel/cancel-change-requirements
Alaska Airlines -
https://www.alaskaair.com/content/advisories/travel-advisories
Air India -
http://www.airindia.in/images/pdf/GDS-Changed-24th-march-Passenger-advisory-Waiver-No-24-dated-23rd-march-2020-1-1-2-converted-1.pdf
Philippine Airlines -
https://www.philippineairlines.com/en/aboutus/newsandevents/advisory-covid19-24mar20-43
Srilankan Airlines -
https://www.srilankan.com/en_uk/coporate/emergency-news-detail/505
Tap Portugal -
https://www.flytap.com/en-pt/latest-updates?v=t
Ural Airlines -
https://www.uralairlines.ru/passengers-info/rules/aktualnaya-informatsiya-o-puteshestviyakh/informatsiya-o-koronaviruse/?_ga=2.131606415.1820856032.1585648174-5975032.1583348053
Royal Air Maroc -
https://www.royalairmaroc.com/int-en/Travel-Info/Traffic-information-and-alerts/Royal-Air-Maroc-commercial-measures-considering-the-current-situation-of-the-COVID-19
Air Baltic -
https://www.airbaltic.com/en/travel-updates
Azerbaijan Airlines -
https://www.azal.az/en/article/544
נוסעים המחזיקים כרטיסי טיסה עם יציאות עד 30/04/20 כולל רשאים:
לשנות/להקפיא את כרטיסיהם ליציאות עד 31/12/20* ללא דמי שינוי מצד חברות התעופה .
*תלוי מדיניות חברות התעופה השונות.
* *בכפוף להפרשי התעריף בכרטיסי הטיסה ככל שיהיו.
**חברות התעופה שומרות לעצמן את הזכות לשנות את המדיניות בכל עת.
המלצתנו ללקוחות אשר מועד יציאת טיסתם הוא מה- 1/7 ואילך להמתין ככל שניתן עם בקשות ביטול/שינוי מאחר וחברות תעופה רבות משנות את מדיניותן מעת לעת ולאור המצב.
אנו מתעדכנים באופן שוטף בהנחיות ושינויים במדיניות חברות התעופה, במידה ונקבל מידע על כל ביטול/שינוי בטיסתכם נדאג לעדכן אתכם באופן ייזום.
נציגינו עובדים מסביב לשעון על מנת לתת לכם את השירות הטוב ביותר. תודה על הסבלנות וההבנה, פה בשבילכם, צוות smartair
לצורך ייעול בטיפול בפנייתכם, ריכזנו עבורכם, בדף זה, את כל העדכונים השוטפים והחשובים מחברות התעופה.
אנו מבינים שברצונכם לקבל תשובות פרטניות לגבי הזמנתכם ומבטיחים שפנייה באמצעות הטפסים בעמוד זה תזרז ותייעל את המענה והטיפול שלנו.
פניות יתקבלו בעת הנוכחית רק באמצעות הטפסים המופיעים בדף זה, ולפי מידת דחיפותן (כפועל יוצא של מועד ההמראה).
אנו נפעל במרץ למענכם ולא נחסוך מאמצים לסייע ככל שניתן, על אף שההחלטות בדבר שינויים, ביטולים והחזרים אינן תמיד בשליטתנו ואנו כפופים למדיניותן של חברות התעופה והספקים השונים.
דמי טיפול
1.במקרה של ביטול הטיסה ע"י חברת התעופה - 10$ לנוסע.
2. במקרה של ביטול/שינוי לפי חוקי הכרטיס של חברת התעופה - כ 70$ לנוסע (בכפוף לכתוב בתנאים הכלליים באתר), בנוסף להפרשי מחיר עבור שינוי או דמי הביטול/שינוי אותם גובה חברת התעופה
תודה על ההבנה ושיתוף הפעולה
צוות smartair
EL AL -
https://www.elal.com/he/about-ELAL/About-ELAL/News/Pages/Corona-Feb2020.aspx
CATHAY PACIFIC -
https://www.cathaypacific.com/cx/en_IL/travel-information/travel-preparation/travel-advisories.html
AEGEAN AIRLINES -
https://en.about.aegeanair.com/media-center/press-releases/2020/aegean-to-offer-greater-flexibility/
AEROFLOT -
https://www.aeroflot.ru/ru-en/news/61706
HONG KONG AIRLINES -
https://www.hongkongairlines.com/en_HK/special_news/detail?id=10005576510
KOREAN AIR -
https://www.koreanair.com/global/en/about/news/travel_info/2020_01_WUH.html
HAINAN AIR -
https://www.hainanairlines.com/HUPortal/dyn/portal/DisplayPage?COUNTRY_SITE=IL&SITE=CBHZCBHZ&LANGUAGE=GB&PAGE=NEWS
ETHIOPIAN -
https://www.ethiopianairlines.com/aa/travel-updates/covid-19
ALL NIPPON AIRWAYS-
https://www.ana.co.jp/en/us/topics/notice200123/
TURKISH AIRLINES -
https://www.turkishairlines.com/en-gr/announcements/coronavirus-outbreak/
LUFTHANSA GROUP ( Lufthansa, SWISS, Austrian, Brussels Airlines )-
https://www.lufthansa.com/us/en/flight-information
AIR FRANCE -
https://www.airfrance.fr/FR/en/common/page_flottante/hp/news-air-traffic-air-france.htm
KLM -
https://www.klm.com/travel/il_en/prepare_for_travel/up_to_date/flight_update/index.htm
CHINA AIRLINES-
https://news.china-airlines.com/emer_area/info_en.aspx
AL ITALIA-
https://www.alitalia.com/en_en/fly-alitalia/news-and-activities/news/info-flights.html
EASYJET
https://www.easyjet.com/en/policy/coronavirus
VUELING
http://vuelingnews.com/?lang=en
TRANSAVIA
https://www.transavia.com/en-NL/update-coronavirus/
WIZZ AIR
https://wizzair.com/en-gb/latest-travel-information
NEOS-
https://www.neosair.it/en/coronavirus#flights
SMARTWINGS
https://www.smartwings.com/en/information-for-passengers-regarding-covid-19
PEGASUS
https://www.flypgs.com/en/press-room/announcement
VIRGIN ATLANTIC
https://flywith.virginatlantic.com/gb/en/news/Coronavirus.html
RYANAIR-
https://www.ryanair.com/ie/en/useful-info/disruptions-and-refunds/coronavirus-covid-19
LOT-
https://www.lot.com/il/en/coronavirus-travel-information
AMERICAN AIRLINES-
https://saleslink.aa.com/en-US/#/home
IBERIA -
https://www.iberia.com/es/latest-update-of-our-flights/
CZECH AIRLINES
https://www.csa.cz/cz-en/travel-notice/
FINNAIR (AY)
https://www.finnair.com/int/gb/flightinfo
AEROMEXICO (AM)
https://aeromexico.com/en-us/actions-covid19
AEROLINEAS ARGENTINAS (AR)
https://www.aerolineas.com.ar/en-ar/prensa/comunicadoprensainterno/4916_important-information---coronavirus
HONGKONG AIRLINES (HX)
https://www.hongkongairlines.com/en_HK/media/specialnews
ICELANDAIR (FI)
https://www.icelandair.com/blog/coronavirus/
CONDOR (DE)
https://www.condor.com/eu/flight-preparation/travel-advice/latest-travel-updates.jsp
CABO VERDE (VR)
https://caboverdeairlines.com/information/travel-guide/coronavirus-customer-policy/
CYPRUS AIRWAYS-
https://www.cyprusairways.com/home/about/news.dot
BRITISH AIRWAYS
https://www.britishairways.com/en-il/traveltrade?iata=37200623&countrycode=IL&languagecode=EN&termsCondition=on&cookie=37200623.tradeextranet.IL
ROYAL JORDANIAN
https://www.rj.com/en/rj-policy-regarding-coronavirus
AIR EUROPA-
https://www.aireuropa.com/es/en/aea/comunicados.html
JETBLUE-
https://www.jetblue.com/travel-alerts
TAROM-
TAROM ACCEPT TO CHANGE TICKETS WITH DEPARTURES BEFORE 31MAY20,BY PAYING ONLY THE DIFFERENCE IN FARE AND WITH NO PENALTY.
TICKETS CAN BE USED NO LATER THAN 1 YEAR FROM THE DATE OF ISSUE,SAME ROUTE. CHANGE CAN BE DONE ONLY ONCE.
CANCELLATION CAN BE DONE ONLY ACCORDING TO FARE BASIS RULES.
https://www.tarom.ro/en/about-us/news-and-media/news
GEORGIAN AIRWAYS-
https://www.georgian-airways.com/en/news/press-release/updates-on-schedule-due-to-corona-virus-25 UKRAIN AIRLINE--
https://www.flyuia.com/il/en/information/flight-information-during-covid-19
BLUE AIR -
https://www.blueairweb.com/en/gb/faq-covid-19/?utm_campaign=COVID+EN+13Mar20&utm_content=Important+announcement+regarding+Blue+Air+Flights++in+the+context+of+the+COVID-19+outbreak&utm_medium=email&utm_source=blueair#Israel
MY WAY-
From March 15, 2020, to April 5, 2020, Myway Airlines will not operate flightsbetween Tbilisi-TelAviv-Tbilisi. Customers who were concerned with this change will be able to change travel dates to flight with departure date until the end of June for free or refund their tickets fully! The decision is based on current circumstances on Coronavirus disease (COVID19) outbreak and an official announcement made by the World Health Organization characterizing it as a pandemic.
LATAM -
https://www.latam.com/en_us/experience/coronavirus/
Air Canada -
https://www.aircanada.com/il/en/aco/home/book/travel-news-and-updates/2020/covid-19.html
Copa Airlines -
https://www.copaair.com/en/web/us/coronavirus-updates
GOL (G3) -
https://www.voegol.com.br/pt/informacoes/comunicado-coronavirus?br=banner1%3D&of=comunicado-coronavirus
Spirit -
https://customersupport.spirit.com/hc/en-us/articles/360006469277-What-is-Spirit-doing-to-address-concerns-about-COVID-19-coronavirus-SUN
Haiwain Airlines -
https://www.hawaiianairlines.com/alerts/covid-19-travel-information
WestJet -
https://www.westjet.com/en-ca/travel-info/advisories
Southwest -
https://www.southwest.com/Coronavirus/
Delta -
https://www.delta.com/us/en/advisories/coronavirus-travel/cancel-change-requirements
Alaska Airlines -
https://www.alaskaair.com/content/advisories/travel-advisories
Air India -
http://www.airindia.in/images/pdf/GDS-Changed-24th-march-Passenger-advisory-Waiver-No-24-dated-23rd-march-2020-1-1-2-converted-1.pdf
Philippine Airlines -
https://www.philippineairlines.com/en/aboutus/newsandevents/advisory-covid19-24mar20-43
Srilankan Airlines -
https://www.srilankan.com/en_uk/coporate/emergency-news-detail/505
Tap Portugal -
https://www.flytap.com/en-pt/latest-updates?v=t
Ural Airlines -
https://www.uralairlines.ru/passengers-info/rules/aktualnaya-informatsiya-o-puteshestviyakh/informatsiya-o-koronaviruse/?_ga=2.131606415.1820856032.1585648174-5975032.1583348053
Royal Air Maroc -
https://www.royalairmaroc.com/int-en/Travel-Info/Traffic-information-and-alerts/Royal-Air-Maroc-commercial-measures-considering-the-current-situation-of-the-COVID-19
Air Baltic -
https://www.airbaltic.com/en/travel-updates
Azerbaijan Airlines -
https://www.azal.az/en/article/544
לקוחות יקרים,
לצורך ייעול בטיפול בפנייתכם, ריכזנו עבורכם, בדף זה, את כל העדכונים השוטפים והחשובים מחברות התעופה.
אנו מבינים שברצונכם לקבל תשובות פרטניות לגבי הזמנתכם ומבטיחים שפנייה באמצעות הטפסים בעמוד זה תזרז ותייעל
את המענה והטיפול שלנו.
פניות בנושא טיפול בהזמנות בעקבות המצב יתקבלו בעת הנוכחית רק באמצעות הטפסים המופיעים בדף זה,
ולפי מידת דחיפותן (כפועל יוצא של מועד ההמראה).
לאור המצב, פניות כלליות יטופלו בדחיפות הנמוכה ביותר. זמן טיפול מוערך בכ7 ימים עסקים
לפניות על ביטול ושינוי נא להשתמש בטפסים יעודיים
לקוחות יקרים,
לתשומת לבכם, ישנו עומס חריג של פניות לאור ההתפתחויות האחרונות והתפשטות נגיף הקורונה. מאחר וישנן הנחיות המשתנות בכל רגע נתון, חלק מחברות התעופה נאלצות לבטל חלק מהטיסות.
הפניות מטופלות על פי סדר ולפי מועד ההמראה.
כל פניה תטופל בהקדם האפשרי ותקבל התייחסות במענה חוזר.
נציגינו עובדים מסביב לשעון על מנת לתת לכם את השירות הטוב ביותר גם בימים לא פשוטים אלה.
באמצעות טופס זה תוכלו להגיש פנייה לבקשת החזר מחברת התעופה, מענה על תהליך ההחזר יינתן עד 7 ימי עסקים*באחריותך לוודא כי כל הפרטים לעיל נכונים.לתשומת ליבך, בשליחת טופס זה הינך מאשר ל- smartair לבטל את הזמנתך. כל ביטול/שינוי הינו סופי ולא ניתן לשינוי לאחר הוצאתם לפועל.
![]() |
© smartair.co.il - נבנה על ידי ![]() |
|
כל המחירים כוללים מיסים. התשלום באתר Smartair.co.il נעשה באמצעות חברת Zooz ומאובטח בפרוטוקולי האבטחה האמינים ביותר.
לידיעתך, באתר זה נעשה שימוש בקבצי Cookies. המשך גלישה באתר מהווה הסכמה לשימוש זה.למידע נוסף ניתן לעיין במדיניות הפרטיות של האתר.