שופינג וסטייל במילאנו - איפה קונים?

העיר מילאנו נחשבת להיות בירת האופנה של איטליה ולכן לא פלא שכמות האפשרויות בכל הנוגע לקניות אופנה בעיר הן רבות ומגוונות החל מחנויות יוקרה איטלקיות ועד שווקי פשפשים ועתיקות. למרות שקל להסתנוור מהשמות הגדולים של מעצבי העל האיטלקיים וחנויות הענק המפוארות בעיר, מילאנו מציעה גם אופנה במחירים המתאימים גם לחובבי הקניות שאינם מעוניינים להוציא סכומי כסף גדולים כדי לחזור הביתה עם כמות מכובדת של בגדים חדשים.

אם יש לכם מעט זמן לבקר ולעשות קניות בעיר, מומלץ להתמקד במקומות הבאים:

שוק ויאלה פפיניאנו (Viale Papiniano Market) - מדובר בשוק הפשפשים הותיק והידוע בעיר מילאנו שמביא אליו כמות גדולה מאוד של מבקרים מידי יום שלישי ושבת. אם הטיול שלכן מאפשר את זה, הגיעו לשוק בבוקר יום שלישי, כמה שיותר מוקדם. ככל שתגיעו מוקדם יותר כמות האנשים תהיה קטנה יותר וכך הסיכוי שלכן למצוא מציאות יהיה גדול יותר. כמובן שבעיר מתקיימים שווקי פשפשים נוספים אשר מתקיימים בימים שונים במהלך השבוע. אם אתן מגיעות ביום ראשון האחרון של החודש, תוכלו לבקר גם בשוק הגדול ביותר בעיר - Mercatone Del Naviglio Grande.

גלריה ויטוריו עמנואל - הקניון העתיק בעולם אשר נפתח בשנת 1877. בקניון תוכלו למצוא חנויות יוקרה של מיטב המותגים ומעצבי העל, חנויות בוטיק, גלריות אמנות ואף בתי קפה ומסעדות. גם אם אתן לא מתכננות לרכוש שום דבר מהמוזכרים הנ"ל, עדיין מומלץ לבקר במקום כדי להתרשם מהמבנה המיוחד הכולל תקרת זכוכית גבוהה, ציורי קיר, ורצפות מוזיאיקה.

D-Magazine Outlet - סניף הדגל של רשת האאוטלטים במילאנו, בה תוכלו למצוא פריטי מעצבים בהנחות של בין 20%-70%. הסחורה מתחדשת מידי יום ולכן צפויות לכן הפתעות חדשות בכל ביקור. אמנם יש במקום בעיקר בגדי נשים ואקססוריז, אבל עדיין בני המין השני יוכלו למצוא לעצמם מציאה או שתיים במחלקת בגדי הגברים. כתובת: Via Manzoni 44.

כלבו Coin - כלבו ענקי בן 8 קומות אשר מתמחה באופנה איטלקית לכל המשפחה וכולל מותגים מוכרים רבים כגון: דיזיגוואל, אמריקן וינטג', דיזל, פרנץ' קונקשיין ועוד. במקום תמצאו גם קומה שלמה של נעליים ותיקים, מחלקת קוסמטיקה ואף אגף לכלי בית. כמו כן, הקומה העליונה מהווה נקודת תצפית על כל האזור ובה תוכלו לעשות מנוחה לקפה, כוס יין או ארוחה שלמה. כתובת: Piazza 5 Giornate 1/A.

ריבוע הזהב - אם נשאר לכם עוד זמן וחשק ליהנות מאופנה איטלקית משובחת, מומלץ להגיע לאיזור הקניות המפואר והידוע במילאנו המכונה "ריבוע הזהב" (Quadrilatero d`Oro) ששוכן לא רחוק מהדומו, הקתדרלה המרכזית והמפורסמת של העיר. כמובן שכאן עיקר הקניות יעשו עם העיניים ולא עם הארנק, אבל בטוח שחשבון הבנק שלכם ישמח אם תתנו לו קצת זמן לנוח.



קבלו השראה