• יעדים מומלצים לחודש מאי

לאן לטוס בחודש מאי?

חודש מאי מגיע רגע אחרי חופשת הפסח ורגע לפני חופשת הקיץ והוא אידיאלי עבור חופשה קצרה וקלילה. מזג האוויר באירופה אביבי ונוח לטיולים ומאפשר חופשה בניחוח ים תיכוני. מומלץ לטוס ליעדים המשלבים קלאסיקה אירופית לצד חופי ים זהובים, וליהנות מחופשה מהנה הכוללת שופינג, חיי לילה תוססים, מוזיאונים, אטרקציות, מבנים עתיקים ומים תכולים.

 

חופשה בולנסיה

יותר ויותר ישראלים מגלים לאחרונה את אחד היעדים האטרקטיביים ביותר באירופה, ואם אתם מחפשים יעד מושלם לחופשה אביבית, כדאי לכם לגלות את העיר המדהימה במזרח ספרד. ולנסיה היא העיר השלישית בגודלה בספרד, והיא מציעה שילוב מושלם בין ישן לחדש, שפע של אטרקציות, ארכיטקטורה בסגנון הבארוק, קולינריה ייחודית, קניות ובילויים וחופי ים זהובים. טיול בולנסיה בחודשים החמים משתלב בדרך כלל עם קפיצה לחופי קוסטה בלנקה המרהיבים ושילוב של חופשה בעיר אירופית קלאסית לצד נופש בטן/גב על שפת הים. בין מגוון האטרקציות בולנסיה ניתן למצוא את "עיר העתיד"- עיר האמנויות והמדע, בית האופרה, הקתדרלה העירונית הנחשבת למקום מושבו של "הגביע הקדוש", אצטדיון המסטאיה המפורסם של קבוצה הכדורגל העירונית ומגוון שווקים אותנטיים שיגרמו לכם להתאהב בולנסיה. ניתן למצוא טיסות ישירות לולנסיה בחודש מאי החל מ-399$,  וניתן למצוא טיסה זולה לולנסיה באמצעות טיסת קונקשן, דרך טורקיה למשל. אנו ממליצים על טיסה לולנסיה בין התאריכים 26/5-30/5, במחיר המתחיל ב-416$ בלבד.

 
ולנסיה

נופש בכרתים

חופשה ביוון מעלה בראש אסוסיאציה לחופשת בטן גב או הכל כלול, עם שהייה ממושכת בבריכה ובחוף הים, אך מי שביקר בכרתים יודע שיש עוד הרבה מה לעשות באי היפהפה. מלבד חופי הים המרהיבים, כרתים מציעה נופים עוצרי נשימה של הרים ירוקים וצוקים גבוהים, חיי לילה תוססים ואטרקציות לכל הגילאים. הערים הגדולות הרקליון וחאניה מזכירות ערים אירופאיות טיפוסיות ומציעות מדרחובים ארוכים, מוזיאונים ואתרים ששוה לבקר בהם, סמטאות מרתקות ומבנים עתיקים וכמובן, מתחמי קניות שאפשר לעשות בהם שופינג בזול. ניתן למצוא טיסות ישירות לכרתים בחודש מאי החל מ-249$. אנו ממליצים על טיסה לכרתים בין התאריכים 15/5-19/5, במחיר המתחיל ב-268$ בלבד.

 

נופש בריביירה הצרפתית

הריביירה הצרפתית שבחלקה הדרום מזרחי של צרפת, היא שם נפרד ל"חיים הטובים" ומייצגת את העולם הנוצץ והמפואר. מדובר באחד מאתרי הנופש המפורסמים והנחשקים ביותר בעולם, עם רצועות חוף מרהיבות, חול זהוב ומים בצבע טורקיז, וכל זאת על רקע בתי מלון מפוארים במיוחד, מכוניות יוקרה, מקומות תרבות ובילוי רבים ואווירה מיוחדת שתגרום לכם להרגיש כאילו אתם נמצאים בתוך סרט הוליוודי. אבק הכוכבים של הריביירה הצרפתית מורגש בכל מקום ובכל פינה, ולנופשים מובטחת חופשה מושלמת וחוויה יוקרתית שלא ניתן לחוות בשום מקום אחר. ניתן למצוא טיסות ישירות לניס בחודש מאי החל מ-319$ וניתן למצוא טיסה זולה לניס באמצעות טיסת קונקשן או לחלופין, להגיע לריביירה הצרפתית דרך טיסה למרסיי. אנו ממליצים על טיסה לניס בין התאריכים 26/5-30/5 במחיר המתחיל ב-342$ בלבד


הריביירה הצרפתית 

חופשה בליסבון

בירת פורטוגל שוכנת לחופי האוקיאנוס האטלנטי והיא נחשבת ליעד מרתק ותוסס. הדבר הבולט ביותר בליסבון הוא השילוב המושלם בין ישן לחדש. מצד אחד מבנים עתיקים, סמטאות מתפתלות ופנינות היסטוריות רבות, ומצד שני אטרקציות חדשניות כמו פארק העמים והאקווריום הגדול באירופה, חיי לילה תוססים ורצועת חוף צבוענית ועמוסה בכיף והנאה. חובבי התרבות יוכלו לינות משפע רחב של מוזיאונים ומי שרוצה להכיר את הצד האותנטי של פורטוגל, ישמח לבקר בכפרי הדייגים הציוריים הפזורים לאורך רצועת החוף. ליסבון אידיאלית עבור כל תייר המחפש חופשה מכל סוג, כיוון שהיא מכילה קצת מכל דבר וכמכלול, היא אחת הערים האטרקטיביות והיפות באירופה. ניתן למצוא טיסות לליסבון בחודש במאי החל מ-499$, וניתן למצוא טיסה זולה לליסבון באמצעות טיסת קונקשן. אנו ממליצים על טיסה לליסבון בין התאריכים 15/5-19/5 במחיר של 548$ בלבד.