מסעדות כשרות באירופה

0
כמה נוסעים? נקה בחירה
 
 
1 כל הטיסות נא לבחור מחלקה
  • כל הטיסות
  • טיסות ישירות בלבד

נוסעים

חדרים

בחירת מספר החדרים נקה בחירה

נוסעים

חדרים

בחירת מספר החדרים נקה בחירה
הלוך ושוב
כיוון אחד
חזרה מיעד אחר
Display more
תאריכים

מסעדות כשרות באירופה

אתם נמצאים בחופשה מעבר לים, משוטטים בין אתרים היסטוריים וקתדרלות, ופתאום פרץ של מסורתיות נכנס בכם ואתם ממש רוצים לשבת במסעדה יהודית אותנטית ולאכול ארוחה כשרה שתזכיר לכם את האוכל של אמא? בדיוק בשביל זה הכנו לכם רשימה של מסעדות יהודיות כשרות ברחבי אירופה, שבהן תוכלו לטעום טעם של בית, למרות שאתם במרחק של אלפי קילומטרים מהארץ:

מכבי – ברצלונה

מסעדת מכבי בברצלונה מגישה אוכל יהודי כשר עם נגיעות ספרדיות כבר 30 שנה. המסעדה מעוצבת ומשלבת בתוכה אלמנטים חדישים וצבעוניות מרעננת בתוך מבנה עתיק שנשמר מהמאה ה-17.


מה בתפריט- מגוון רחב של סלטים, בשרים איכותיים, פלטות דגים וקינוחים. ניתן למצוא מאכלים ישראליים טיפוסיים כמו שקשוקה, חומוס, פרגיות, קבב, סלט ישראלי ועוד.

מחירים- נעים בין 6.50 יורו (צלחת חומוס עם טחינה) ל-23 יורו (כתף כבש). רוב המנות הבשריות עולות כ-12 יורו ואם אתם מגיעים בבוקר, תוכלו ליהנות משקשוקה בשבעה יורו בלבד.

כתובת-“Maccabi” Ramblas, 79 · 08002 BARCELONA

 

בגטו – רומא

המסעדה עם השם הכי שלילי שיש, נוסדה אי שם בשנות ה-80 ע"י אסתר ועמרם דבוש, וכיום ממשיכים את דרכם ארבעת ילדיהם, אבי, ערן, אילן ועמית. למסעדה שלושה סניפים ברחבי רומא ובקרוב ייפתח סניף רביעי. העיצוב אלגנטי ונעים שמשרה אווירה של מסעדת יוקרה ופותח את התיאבון.

מה בתפריט- המסעדה משלבת בין המטבח האיטלקי ולמטבח היהודי המסורתי, וניתן למצוא פסטות וסטיקיים איכותיים לצד מנות כמו פלאפל, חומוס, קוסקוס, מעורב ירושלמי, מלוואח, מפרום, גולאש ושווארמה. קיים תפריט מיוחד לארוחות שבת וחג הכוללות מנה ראשונה, שתי מנות עיקריות (פסטה ובשר),  סלטים, קינוח, חלות ויין.

מחירים- מנת פלאפל בצלחת תעלה לכם שישה יורו, צלחת קוסקוס 14 יורו ומעורב ירושלמי 15 יורו. ניתן להזמין סטייק פיורנטינה עסיסי לפי משקל- שישה יורו ל-100 גרם בלבד. מנת מיקס גריל זוגית עולה 35 יורו והיא משתלמת במיוחד, כיוון שהיא משלבת את כל הבשרים האיכותיים שיש במסעדה. קיימות שתי גרסאות למנה: מנה איטלקית ומנה ים-תיכונית.

מסעדת Ba Ghetto: Via Del Portico d’Ottavia 57, Rome

ראובנ'ס – לונדון

מסעדת ראוב'נס ב-West End היא מוסד לחובבי בשר. משנת 1973 מציעים בראובנ'ס תפריט רחב של בשרים איכותיים ותוספות מרעננות בהשגחת הרבנות המקומית. השם של ראובנ'ס חצה את גבולות הדת והגיע גם לאזניהם של תושבי לונדון הנוצרים והמוסלמים שמגיעים ליהנות מאוכל איכותי במחירים נוחים. המסעדה גם מציעה ארוחות שבת וחג בטייק-אוואי עבור הקהילה היהודית בלונדון.

מה בתפריט- התפריט גדול ומגוון ומזכיר מסעדה בריטית טיפוסית, פרט לעובדה שכל המנות כשרות. מלבד למנות הבשריות ניתן למצוא מרקים, סלטים, פסטה, כריכים עסיסיים, ירקות מבושלים וקינוחים פרווה.

מחירים- מחירי מנות הבשר נעים בין 6.90 פאונד לשווארמה בפיתה ועד סטייק עסיסי מנתח קצבים במחיר 22 פאונד.  כל המרקים עולים 5.95 פאונד, וזה גם המחיר של צלחת חומוס. מרבית הסנדוויצ'ים המפורסמים של ראובנ'ס נעים בין 5 ל-7 פאונד.


מסעדת Reubens: 79 Baker Street, London

 

כרמל – בודפשט

הרובע היהודי בבירת הונגריה מלא במסעדות יהודיות וישראליות, כשהמרכזית שבהן היא מסעדת 'כרמל', שנפתחה ב-1987. מדובר במסעדה יהודית מסורתית, עם כשרות גלאט ובית כנסת קטן למתפללים. כיאה למסעדה יהודית, העיצוב אלגנטי ונקי, שולחנות עגולים גדולים ומפות לבנות מזכירים יותר אולם אירועים מאשר מסעדה ומבטיחים שלא משנה כמה המשפחה שלכם גדולה, תמיד יהיה מקום לכולם.

מה בתפריט- מנות ישראליות עם טוויסט מזרח אירופאי. שישליק, קבב, פלאפל, חומוס ודגים לצד מרק עם קניידלך, גולאש, שניצל וצ'ולנט.

מחירים- מרק עם קניידלך (4.5 יורו), שניצל עם צ'יפס (5 יורו), פלאפל בפיתה (7 יורו), פלטת סלטים ישראלית (9 יורו), שישליק (19 יורו) וכמובן, גולאש הונגרי אמיתי (12 יורו).

מסעדת Carmel1074 Budapest, Kazinczy Street 31